ΚΡΟΝΙΟΙ ΚΑΙ ΔΙΟΓΕΝΕΙΣ...ΣΚΟΤΑΔΙ - ΦΩΣ...


 

Οι Αρχαίοι Έλληνες Αποκαλύπτουν 

την Ταυτότητα των Εβραίων...

Στην αυγή της «επίσημης» καταγεγραμμένης ιστορίας (δηλ. περίπου στην τέταρτη χιλιετία π.Χ.) οι Έλληνες -αφού συνήλθαν από τις καταστροφές που τους προξένησε ο μεγάλος κατακλυσμός (ο οποίος εξαφάνισε στο βυθό του Αιγαίου τον εξελιγμένο πανάρχαιο Ελληνικό πολιτισμό της Αιγηίδος)- εμφανίστηκαν ξανά στο προσκήνιο.

Διοικητικό και πολιτισμικό κέντρο αναδείχθηκε τότε η Κρήτη, η οποία, στηριζόμενη στην ναυτική της υπεροπλία, επανένωσε μέσω των θαλασσίων οδών τους διεσπαρμένους σε Ευρώπη, Ασία και Β. Αφρική εναπομείναντες Έλληνες, δίνοντας ταυτόχρονα μέσω του εμπορίου την ευκαιρία για πολιτισμική αναγέννηση και των υπολοίπων λαών.

Ο ηγέτης της Κρήτης Μίνωας αναγνωρίστηκε πρώτος μεταξύ των Ελλήνων βασιλέων και ηγεμόνων. Παράλληλα ο ίδιος φρόντισε για την επέκταση της εξουσίας του και σε εδάφη μη Ελληνικά, δημιουργώντας νέες αποικίες κοντά στις πληγείσες και αδύναμες πλέον προκατακλυσμιαίες Ελληνικές εστίες της Μικράς Ασίας, της μέσης Ανατολής και της Αιγύπτου, φθάνοντας ακόμα και μέχρι την Ιρλανδία σύμφωνα με Ιρλανδικές παραδόσεις των Δρυΐδων.

Παρά την προσπάθεια του Μίνωα να ενδυναμώσει τον Ελληνισμό, από νωρίς εκδηλώθηκε έντονη συνωμοτική αντίδραση και αντίσταση στο έργο του. Αυτή προέρχονταν από τους οπαδούς της παλαιάς Κρόνιας τυραννίας, η οποία είχε ηττηθεί στον πόλεμο του Δία κατά των υιών του Κρόνου Τιτάνων (Τιτανομαχία). Οι Κρόνιοι μεταξύ άλλων ευθύνονται και για τον παγκόσμιο-εμφύλιο πόλεμο Αιγαίων και Ατλάντων το 9.500 π.Χ. (η χρονολογία αυτή δίνεται από τον Πλάτωνα στον «Τίμαιο»). Ο πόλεμος αυτός είχε λήξει με την ήττα και καταστροφή της Κρόνιας Ατλαντίδος.

Αν και είχαν νικηθεί κατά κράτος από τις Διογενείς δυνάμεις, οι λειτουργοί και οπαδοί του Κρόνου συνέχισαν να αντιμάχονται «υπογείως» όσους βίωναν και εξάπλωναν την κοσμοθεωρία που είχε εγκαθιδρύσει ο Ζευς ως οικουμενικός βασιλέας. Η ιδεολογία του Διός κατά την πάροδο των αιώνων εξελίχθηκε, για να καταλήξει σε ότι ονομάζουμε σήμερα Ελληνισμός.

Ο Μίνως λοιπόν σύμφωνα με τα αρχαία κείμενα ήταν ένας ηγέτης που άνηκε στο στρατόπεδο των Διογενών, όπως μαρτυρεί και ο Όμηρος (Οδύσσεια, ραψωδία τ, στοίχος 179): «Πόλη μεγάλη είναι η Κνωσός της Κρήτης, όπου ο Μίνωας, του Δία συνομιλητής, βασίλευε εννέα χρόνια«. Άρα ο Μίνως, και λόγω αξιώματος, ήταν ο κυριότερος εχθρός των Κρονίων. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι εκείνη η περίοδος θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η εποχή της μεγάλης σύγχυσης, εφ’ όσον ο κόσμος είχε προέλθει από μία παγκόσμια καταστροφή. Φυσικά στο επίκεντρο του προβλήματος βρίσκονταν η ανθρωπότητα, που προσπαθούσε να σταθεί στα πόδια της μετά από περίπου 4 χιλιετίες ημιάγριας κατάστασης. Ωστόσο καθ΄ όλη τη μακρά αυτή περίοδο βαρβαρότητας η απαραίτητη σπερματική γνώση (μαγιά) για την παλινόρθωση του πολιτισμού είχε σωθεί από τα ιερατεία του Διός στις βιβλιοθήκες των ναών, όπως ομολογεί στον Τίμαιο του Πλάτωνας ο αιγύπτιος ιερέας Σόγχιτος απευθυνόμενος στον Σόλωνα.

Οι Κρόνιοι από την άλλη μεριά δεν παρέδωσαν τα όπλα. Προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν το χάος που επικράτησε εξαιτίας του κατακλυσμού, ώστε να επιβάλουν δια της πλαγίας οδού (δηλ. μέσω της θρησκείας) την τυραννία τους στους δυστυχείς ανθρώπους. Το κυριότερο χαρακτηριστικό της Κρόνιας λατρείας ήταν οι ανθρωποθυσίες, και αυτή είναι μία πληροφορία που την αντλούμε από τον Πλούταρχο. Βεβαίως τα ιερατεία του Διός δεν έμειναν αδρανή. Οι τιμωρίες για τους οπαδούς του Κρόνου ήταν υποδειγματικές. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι του Λυκάωνος, βασιλιά της Αρκαδίας.

Ο Παυσανίας στα «Αρκαδικά» του καταγράφει το περιστατικό: «Κατά τη γνώμη μου ο Λυκάων ήταν σύγχρονος με τον βασιλιά των Αθηναίων Κέκροπα, όμως οι δύο τους δεν υπήρξαν εξίσου συνετοί στην αναζήτηση του καλύτερου τρόπου λατρείας: ο Κέκρωψ ονόμασε πρώτος τον Δία ύπατο (ύψιστο θεό) και έκρινε, πως δεν είναι σωστό να θυσιάσει ζωντανή ύπαρξη και πρόσφερε στο βωμό γλυκίσματα του τόπου, που τα ονομάζουν πελάνους ακόμα και τώρα οι Αθηναίοι. Ο Λυκάων όμως έφερε πάνω στο βωμό του Λύκαιου Δία ανθρώπινο βρέφος και θυσίασε το βρέφος, για να βρέξει το βωμό με αίμα» (Παυσανίας, Ελλάδος Περιήγησις, «Αρκαδικά»,VIII, 2, 3-3.1).

Μετά την βεβήλωση του βωμού ο Ζευς τιμώρησε τον Λυκάωνα και τον μεταμόρφωσε σε λύκο. Ο Παυσανίας, όπως φαίνεται και από το κείμενο, επιδοκιμάζει τον Διογενή Κέκρωπα τον οποίο αποκαλεί συνετό στην αναζήτηση του σωστότερου τρόπου λατρείας. Αντιλαμβανόμαστε λοιπόν, ότι η αντιπαράθεση Κρονίων και Διογενών συνεχίστηκε με την μορφή σύγκρουσης ιερατείων που πρέσβευαν την μία ή την άλλη κοσμοθεωρία.

Η ίδρυση των (Ιερο)Σολύμων από Κρόνιους

Η άνοδος του Μίνωα στον θρόνο της Κρήτης σήμανε την αντίστροφη μέτρηση για τους οπαδούς του Κρόνου, οι οποίοι συσπειρώθηκαν γύρω από τον Σαρπηδόνα, αδερφό του Μίνωα. Ο Ηρόδοτος αναφέρει: «Όταν τα παιδιά της Ευρώπης, ο Σαρπηδών και ο Μίνως, μάλωσαν για την βασιλεία και επικράτησε ο Μίνωας, ο Σαρπηδών έφυγε μαζί με τους συντρόφους του. Οι εξόριστοι έφθασαν στην Μιλυάδα της Ασίας, όπου σήμερα κατοικούν οι Λύκιοι. Τότε λέγονταν Μιλυάδα και οι Μιλύες λέγονταν Σόλυμοι. Βασιλιάς ήταν ο Σαρπηδών…» («Κλειώ», 173).

Όπως λέει ο Ηρόδοτος, η εξέγερση των Κρονίων με ηγέτη των Σαρπηδόνα απέτυχε. Ο Μίνωας τους εξόρισε στην Μέση Ανατολή όπου και πήραν το όνομα Σόλυμοι, ίδρυσαν την πόλη Σόλυμα και ανακήρυξαν τον Σαρπηδόνα βασιλιά τους. Ότι οι Σόλυμοι, ο λαός του Σαρπηδόνα, ήταν λάτρες του Κρόνου, μας το λέει ο Πλούταρχος: «Πράγματι πληροφορούμαι, ότι οι Σόλυμοι, οι γείτονες των Λυκίων, τιμούσαν ιδιαίτερα τον Κρόνο….» (Πλούταρχος, «Hθικά», «Περί των Εκλελοιπότων Χρηστηρίων», 421D).

Ότι ίδρυσαν εκείνοι την πόλη Σόλυμα το πληροφορούμαστε από τον Ιουδαίο ιστορικό και ραβίνο Ιώσηπο: «….επειδή επί της εποχής του Αβραάμ, του προγόνου μας, η πόλη λέγονταν Σόλυμα. Πολλοί λένε, ότι και ο Όμηρος την αποκαλεί Σόλυμα. Την δε προσωνυμία «Ιερο-» οι Εβραίοι έβαλαν αργότερα. Ήταν κατά την εποχή που με τη στρατιά του Ιησού (του Ναυή) κατά των Χαναναίων και του πολέμου, κατά τον οποίο οι Χαναναίοι κράτησαν (την πόλη), που (ο Ιησούς) κατένειμε στους Εβραίους, οι οποίοι όμως δεν κατάφεραν να διώξουν (τους Χαναναίους) από τα Ιεροσόλυμα, μέχρι που την πολιόρκησε ο Δαυίδ….» (Ιώσηπος, «Ιουδαϊκή Αρχαιολογία», Ζ,3,10-25).

Οι Κρόνιοι με ηγέτη τον Σαρπηδόνα δεν ξέχασαν ποτέ το μίσος για τους Διογενείς. Σύντομα απώλεσαν και κάθε στοιχείο Ελληνικής εθνικής συνείδησης. Η επόμενή τους κίνηση ήταν, να αναζητήσουν συμμάχους ομοϊδεάτες ανάμεσα στα βαρβαρικά φύλα που τους περιτριγύριζαν. Αυτοί βρέθηκαν στο σημιτικό βασίλειο των Ακαδίων, στην Μεσοποταμία, που είχε δημιουργηθεί πάνω στα ερείπια της Μινωικής Σουμερίας. Οι Ακάδιοι είχαν δύο κυρίαρχους αρσενικούς θεούς: τον «Ένκυ» και τον «Ενλίλ». Αμφότεροι άνηκαν στο πάνθεον των Αννουνάκι. Ο Ένκυ σύμφωνα με τον σερ Λώρενς Γκάρντνερ είναι ο θεός που οι Εβραίοι ονόμαζαν «Άδον» ή «Κύριο», δηλαδή «ο καλός θεός», ο Ενλίλ ήταν ο θεός Τυφών, που κατάστρεψε τις Ελληνικές πολιτείες των Σοδόμων και των Γομόρρων, και τον γνωρίζουμε ως Γιαχβέ, δηλαδή «ο κακός θεός». Ο τελευταίος, ο Ενλίλ-Γιαχβέ, ταυτιζόταν με τον Σεθ ή Σετ των Αιγυπτίων, δηλαδή τον Τιτάνα Τυφώνα των Ελλήνων.

Σύμφωνα με τα Διονυσιακά του Νόννου, όταν ο Κρόνος και οι Τιτάνες νικήθηκαν από τους Ολύμπιους , ο Τυφών αντεπαναστάτησε κατά του Διός. Ο πόλεμος θεών και Τιτάνων επαναλήφθηκε σε δεύτερο γύρο. Τελικά οι Έλληνες Ολύμπιοι στέφθηκαν ξανά νικητές. Ο Τυφών-Ενλίλ-Γιαχβέ-Σεθ, όπως αντιλαμβανόμαστε ήταν ο διάδοχος του Κρόνου στην ηγεσία των Τιτάνων. Στην ουσία όμως Κρόνος και Τυφών ταυτίζονται, γεγονός που θα αποδειχθεί παρακάτω από τα αρχαία κείμενα.

Η συμμαχία Κρονίων και σημιτικών φυλών

Οι Χαλδαίοι-Ακάδιοι πρέπει να καλοείδαν την συμμαχία με τους Σολυμίτες. Είναι η εποχή, που ο μάγος Αβραάμ από την πόλη Ουρ της Μεσοποταμίας περιφέρεται στην περιοχή της Φιλισταίας (Παλαιστίνης) κατασκοπεύοντας τις Μινωικές αποικίες, ενώ η δράση του φθάνει και μέχρι την Αίγυπτο, όπου υπήρχε κρυφό μεν αλλά ισχυρό ιερατείο του Τυφώνος. Ο Αβραάμ και οι δικοί του ονομάστηκαν Εβραίοι, λέξη που σημαίνει «περιπλανώμενοι». Πράγματι σκοπός της ομάδος αυτής δεν ήταν να στεριώσει κάπου, αλλά να αναγνωρίσει το έδαφος για την εισβολή που θα επακολουθούσε, και γι′ αυτό το λόγο έπρεπε να βρίσκονται συνεχώς σε κίνηση.

Στα χρόνια που ακολούθησαν η Κρόνια παράταξη ετοιμαζόταν πυρετωδώς για την αντεπίθεσή της. Σκοπός ήταν να καταληφθεί πρώτα η Αίγυπτος και κατόπιν η Παλαιστίνη-Φιλισταία. Παράλληλα η επιμειξία Κρονίων Ελλήνων και σημιτικών φυλών δημιούργησε τον πειρατικό λαό των Φοινίκων οι οποίοι, σύμφωνα με τον Πλούταρχο («Περί Δεισιδαιμονίας» 171Β) ήταν Κρόνιοι. Η ναυτική ικανότητα του λαού αυτού επρόκειτο να χρησιμοποιηθεί για την εισβολή στην κυρίως Ελλάδα, πράγμα που το είδαμε να γίνεται πράξη αιώνες μετά, κατά την διάρκεια των Μηδικών πολέμων.

Η Αίγυπτος λοιπόν δεν ήταν εύκολος στόχος. Η χώρα αυτή την εποχή εκείνη ήταν ιδιαίτερα ισχυρή και σύμμαχος της Μινωικής ομοσπονδίας. Αποφασίστηκε λοιπόν να αλωθεί από τα μέσα. Η εβραϊκή βίβλος με γλαφυρές περιγραφές αναφέρει, ότι οι Αιγύπτιοι είχαν αιχμαλωτίσει τους Εβραίους που ζούσαν εντός της επικράτειάς τους, επειδή τους φοβούνταν.

Η εξέγερση του ιερέα Οσαρσήφ, δηλαδή του Μωυσή (σύμφωνα με τα «Αιγυπτιακά» του Μανέθωνα), είχε ως σκοπό την επιβολή της Κρόνιας (Τυφών-Σεθ) λατρείας στην Αίγυπτο. Οι ταραχές ξέσπασαν, μόλις αποκαλύφθηκε ότι ο Οσαρσήφ ήταν ένας «μεμιασμένος» ιερέας (με την λέξη αυτή να σημαίνει, ότι ο Μωυσής είχε τελέσει ανθρωποθυσία εντός του ναού: βλ. Και Ι.Φουράκη, «η πρώτη σύγκρουση Ελλήνων-Εβραίων», σελ.80). Η ανθρωποθυσία έχει ήδη αναφερθεί ότι ήταν χαρακτηριστικό της Κρόνιας λατρείας. Ο φόνος αυτός επιβεβαιώνεται και στο κεφάλαιο β′ της » εξόδου», στα χωρία ια-ιε, όπου διαβάζουμε: «Αμέσως εφόνευσεν (ο Μωησής) αυτόν (τον Αιγύπτιο) και τον έχωσε εις την άμμον«.

Τα γεγονότα από εδώ και μετά είναι πολύ-λίγο γνωστά. Οι Αιγύπτιοι οπαδοί του Οσαρσήφ-Μωυσή έχασαν τον πόλεμο και εξορίστηκαν από την Αίγυπτο. Πέρασαν στη χερσόνησο του Σινά και ονομάστηκαν Ισραήλ, δηλαδή: «Ο λαός του θεού» (Ηλ). Όχι όμως οποιουδήποτε θεού, αλλά του Κρόνου, εφ’ όσον ξέρουμε, ότι: «Κρόνον τοίνυν οι Φοίνικες Ηλ προσαγορεύουσιν…» (Ερενίου Φίλωνος, «φοινικική ιστορία», απόσπασμα καταχωρημένο στο Δ΄ βιβλίο, κεφάλαιο Ζ΄, του έργου «Ευαγγελική προπαρασκευή» του Ευσέβιου Καισαρείας).

Η αποτυχία στην Αίγυπτο δεν πτόησε το Κρόνιο ιερατείο. Οι Αιγύπτιοι εξόριστοι (Ισραηλίτες) συμμάχησαν με τους Έλληνες Σόλυμους (Ιουδαίους) και υπό το γενικό όνομα Εβραίοι (έτσι τους ήξεραν οι Κρήτες της Φιλισταίας) ξεκίνησαν το θεάρεστο έργο της γενοκτονίας των Διογενών Ελλήνων: «Δια τούτο τάδε λέγει ο κύριος. Ιδού εγώ εκτείνω την χείρα μου επί τους αλλοφύλους και εξολοθρεύσω Κρήτας και απολώ τους καταλοίπους τους κατοικούντας την παραλίαν» (Ιεζεκιήλ, ΚΕ΄, στ΄).

Η Κρόνια λατρεία στον Πλούταρχο

Ο Πλούταρχος ο Χαιρωνεύς ήταν αρχιερέας του Απόλλωνα στους Δελφούς. Από την θέση του αυτή συχνά καταφέρθηκε κατά της δεισιδαιμονίας και των υπολοίπων της Κρόνιας λατρείας. Ο ίδιος θεωρούσε την Κρόνια λατρεία βάρβαρη, ανθελληνική και επικίνδυνη για την ανθρωπότητα. Από τον Πλούταρχο γνωρίζουμε, ότι οι Φοίνικες λάτρευαν τον Κρόνο και του πρόσφεραν ανθρωποθυσίες: «Πέρασε πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα στην Καρχηδόνα, επειδή ο Κρόνος δέχεται μεγάλες τιμές…» (Πλούταρχος, «Ηθικά», «Περί του Εμφαινομένου προσώπου τω Κύκλω της Σελήνης», 942C).

«Δεν θα ήταν πιο ωφέλιμο για τους Καρχηδόνιους να πάρουν εξ αρχής ως νομοθέτη τον Κριτία ή τον Διαγόρα και να μην πιστεύουν στην ύπαρξη κανενός θείου πνεύματος ή θεού, από το να κάνουν θυσίες σαν και αυτές που πρόσφεραν στον Κρόνο; Δεν θα ήταν αυτά, όπως αναφέρει ο Εμπεδοκλής, μιλώντας για εκείνους που θυσίαζαν ζωντανά πλάσματα: «σηκώνει ο πατέρας τον αγαπητό του γιο, που έχει αλλάξει στη μορφή, και κάνοντας προσευχή τον σφάζει, ο ανόητος», αλλά με γνώση και συνείδηση πρόσφεραν οι ίδιοι θυσία τα παιδιά τους, ενώ οι άτεκνοι αγόραζαν από τους φτωχούς παιδιά και τα έσφαζαν σαν αρνιά ή σαν μικρά πουλιά, ενώ η μητέρα στέκονταν πλάι αυστηρή και χωρίς να θρηνεί. Αν όμως στέναζε ή δάκρυζε, στερούνταν την τιμή, αλλά και το παιδί της δεν γλίτωνε την θυσία. Μπροστά μάλιστα από το άγαλμα όλη η περιοχή γέμιζε από θορύβους, καθώς άρχιζαν να παίζουν τους αυλούς και να χτυπούν τα τύμπανα, για να μην ακούγεται η βοή των θρήνων. Αν ωστόσο γίνονταν άρχοντές μας οι Τυφώνες ή οι Γίγαντες, διώχνοντας τους θεούς, με ποιες άραγε θυσίες θα ευχαριστούνταν ή ποιες άλλες ιεροτελεστίες θα απαιτούσαν;» (Πλούταρχος, «Ηθικά», «Περί Δεισιδαιμονίας», 171Β -Α).

Η περιγραφή της ανθρωποθυσίας των Φοινίκων προς τιμή του Κρόνου, που μας δίνει ο Πλούταρχος, είναι κάτι παραπάνω από ανατριχιαστική. Στην τελευταία πρόταση μάλιστα ταυτίζει την λατρεία του Κρόνου με εκείνη του Τυφώνος. Μάλιστα στο «Περί Ίσιδος και Οσίριδος» (365 Α) ο ίδιος θεωρεί τον Τυφώνα υιό του Κρόνου: «Είναι δε τέκνα ο Τυφών και ο Νέφθυς του Κρόνου«.

Ο Τυφών κατά τον Πλούταρχο είναι ο γενάρχης των Ιουδαίων: «Ορισμένοι πάλι, που λένε ότι εφτά μέρες κράτησε η φυγή του Τυφώνος πάνω σε γάιδαρο μετά την μάχη και, όταν αυτός σώθηκε, γέννησε τον Ιεροσόλυμο και τον Ιουδαίο, είναι ολοφάνερο με βάση αυτό, ότι ανάμειξαν στο μύθο Ιουδαϊκά στοιχεία» («Περί Ίσιδος και Οσίριδος», 363C).

Ο Τυφών είχε ως σύμβολό του τον γάιδαρο: «Νομίζουν επίσης, ότι ο γάιδαρος, όπως είπαμε, είναι όμοιος με τον Τυφώνα…«. Γνωρίζουμε από τον Απίωνα, ότι μέσα στα «Άγια των Αγίων» του ναού του Σολομώντα υπήρχε ένα ομοίωμα του γαϊδάρου, στο οποίο οι ιερείς του Ισραήλ πρόσφεραν θυσίες. Φυσικά ο γάιδαρος αυτός ήταν ο Σεθ ή Σετ (Τυφών).

Ο Ιουδαίος ιστορικός Ιώσηπος προσπάθησε να διαψεύσει τις καταγγελίες του Απίωνος: «Μέσα στον ναό αυτόν ο Απίων είχε το θράσος να υποστηρίζει, ότι οι Ιουδαίοι διατηρούν το κεφάλι ενός γαϊδάρου, ότι λατρεύουν αυτό το ζώο και υποκλίνονται μπροστά του με μεγάλο σεβασμό. Το γεγονός που αναφέρει έχει σχέση με την λεηλασία του ναού από τον Αντίοχο τον Επιφανή, όταν ανακαλύφθηκε ένα κεφάλι φτιαγμένο από χρυσό μεγάλης αξίας. Για το θέμα αυτό ήθελα πρώτα να πω, ότι, ακόμα και αν είχαμε ένα τέτοιο λατρευτικό αντικείμενο, ένας Αιγύπτιος είναι ο τελευταίος που θα μπορούσε να μας κατηγορήσει. Γιατί ο γάιδαρος δεν είναι χειρότερος από τις γάτες, τα τραγιά και τα υπόλοιπα πλάσματα, που στη χώρα του περνιούνται για θεοί» (Ιώσηπος, «Κατ’ Απίωνος», λόγος Β’, 80-82).

Επίσης στο ίδιο έργο ο Ιώσηπος απαντά στις κατηγορίες του Απίωνα ότι οι Ιουδαίοι θυσίαζαν Έλληνες και μετά τους έτρωγαν, ορκιζόμενοι αιώνιο μίσος προς τον Ελληνισμό.

Στα «Συμποσιακά» του Πλουτάρχου γίνεται δια στόματος Λαμπρία αναφορά σε τιμές που αποδίδουν οι Ιουδαίοι στον γάιδαρο: «Όχι βέβαια, είπε ο Λαμπρίας παίρνοντας τον λόγο, αλλά κρατιούνται οι Ιουδαίοι μακριά από το λαγό λόγω της ομοιότητάς του με το ζώο που τιμούν περισσότερο απ’ όλα… πράγματι ο λαγός μοιάζει με γάιδαρο…» (Πλούταρχος «Συμποσιακά», βιβλίο τέταρτο, πρόβλημα Ε, 670 Ε).

Αλλά και η μέρα λατρείας του Γιαχβέ, το Σάββατο, ήταν η μέρα αφιερωμένη στον Κρόνο. Οι μέρες έπαιρναν το όνομά τους από το όνομα του πλανήτη της πρώτης ώρας τους σύμφωνα με τάξη αντίστροφη αυτής των πλανητών. Για παράδειγμα, εάν η πρώτη ώρα μιας μέρας ήταν η ώρα του Ήλιου, η πρώτη ώρα της δεύτερης μέρας σύμφωνα με τον χωρισμό σε 12 ώρες θα ήταν της Σελήνης κ.ο.κ. Στις λατινογενείς ονομασίες ακολουθείται η αρχή αυτή. Έτσι η Κυριακή είναι η «Sun-day», μέρα του Ήλιου. Η δική μας Δευτέρα είναι η μέρα της Σελήνης (Luna): Lunedi και στα Αγγλικά M(o)on-day. Έτσι φθάνουμε στο Σάββατο, την έβδομη ημέρα, που είναι αφιερωμένη στον Κρόνο (Saturnus): στα Αγγλικά «Satur-day». Ένα ακόμα αποδεικτικό στοιχείο είναι το πρώτο συνθετικό «Σατ-» στην λατινική ονομασία του Κρόνου, το οποίο είναι πολύ κοντά στην Αιγυπτιακή ονομασία του Τυφώνος, δηλαδή του «Σετ». Τέλος και στις σύγχρονες Σατ-ανιστικές τελετές, όπου η μαγεία ασκείται και μέσω της «Σολομωνικής», η ανθρωποθυσία αποτελεί κεντρικό στοιχείο της τελετής.

ΠΗΓΗ

ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΤΗΣ ΓΑΙΑΣ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΤΕΜΗ, ΓΕΙΩΘΗΚΕ, ΧΑΡΑΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ - ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΒΑΣΗΛΙΑ ΜΑΣ, ΜΗΝΩΑ.


Η ΚΑΘΕ ΛΕΞΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΡΧΕΙΟ. ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΣΥ ΚΟΒΕΙΣ ΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ,ΤΟΤΕ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΣΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ, ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΑΡΧΕΙΑ, ΝΑ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΑΚΡΗ. ΤΟ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΚΡΗ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΕΣΥ. ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΜΩΣ, ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΑΚΡΗ!
«ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΥΝΗΘΙΖΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΡΟΦΕΡΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΗΝ ΓΑΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΤΕΜΗ. ΟΜΩΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΠΙΚΛΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΓΕΙΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΧΑΡΑΧΘΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΑΣ, ΟΠΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΜΑΣ.
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ, Η ΤΙΜΗ ΚΑΙ Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ!
ΟΙ ΕΛΛΑΝΙΟΙ ΓΟΝΟΙ ΕΝΘΥΜΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΑ! ΤΗΝ ΧΑΡΑΖΟΥΝ, ΤΗΝ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΑΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ Α ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ Ω ΩΜΕΓΑ, ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΙΩΤΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ! ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΦΥΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΤΕ. ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΡΑΖΕΤΕ ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΓΙΝΕΤΑΙ! ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ, ΜΑΣ ΚΕΡΑΣΑΝ ΤΟΣΑ ΠΟΛΛΑ ΧΑΡΑΓΜΑΤΑ, ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΗΔΙΕΣ, ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ, ΤΟΣΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ, ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΑ ΨΕΥΔΗ».

ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΛΟΙΠΟΝ, ΠΡΟΣ ΤΙΜΗΝ ΤΟΥ ΒΑΣΗΛΙΑ ΜΗΝΩΑ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΓΑΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, το ΠΩΣ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΠΕΙ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΙΩΤΑ ΓΑΙΑ ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΤΕΜΗ, ΤΟ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΧΩΡΟΧΡΟΝΟ, ΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ, ΤΟΝ ΒΙΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΤΟ ΠΩΣ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΣΥΝΗΔΕΙΤΟ ΟΛΗ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΓΑΙΑ.
ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΟ, ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΛΗ Η ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΣΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗ, ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΑΠΟΤΥΠΩΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ.
«ΕΤΣΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ:
ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ, ΟΠΟΥ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ (ΕΔΩ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΕΞΗΓΗΣΟΥΜΕ) ΚΑΙ ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΑ, ΜΟΝΟ ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΑ, ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΕΞΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΑΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ, Η ΤΡΟΧΙΑ ΑΥΤΗ ΘΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΙ ΕΝΑΝ ΚΥΚΛΟ, ΟΠΟΥ ΘΑ ΞΑΝΑΓΥΡΙΣΕΙΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ.

ΑΡΑ ΜΟΙΡΑΙΩΣ, ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΣ, ΕΚΕΙ ΘΑ ΞΑΝΑΡΧΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑΦΤΙΑΞΕΙΣ ΕΝΑΝ ΚΥΚΛΟ, ΟΠΟΥ ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΝΩΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΚΡΕΣ ΤΟΥ, ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ. ΑΡΑ, ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΜΕ, ΕΚΕΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ. ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΕΛΙΧΘΟΥΜΕ Ή ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ. ΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΜΑΘΑΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ.

Η ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΛΟΙΠΟΝ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΓΡΑΦΗ. Η ΔΕΞΙΟΣΤΡΟΦΗ, ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΑΙΘΕΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΣΥΣΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ αω ΑΛΦΑ - ΩΜΕΓΑ, ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ α ΑΛΦΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ω ΩΜΕΓΑ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗΣ ΤΗΣ αω ΑΛΦΑ - ΩΜΕΓΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΧΗΜΑΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΥΡΩ ΜΑΣ ΣΕ ΣΧΗΜΑ, ΣΤΟΝ ΟΓΚΟ ΤΟΥ, ΣΤΟΝ ΚΥΒΙΣΜΟ ΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΑΠΟ ΜΙΑ, ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ, Ο ΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ, ΟΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΣΦΑΙΡΙΚΑ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ 3 ΤΡΕΙΣ, ΣΤΙΣ 4 ΤΕΣΣΕΡΙΣ, ΣΤΙΣ 5 ΠΕΝΤΕ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ.

ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΕΩΝ ΚΑΘΕ ΣΥΜΒΟΛΟΥ, ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΜΗΣ, ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ.

ΕΤΣΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ, ΟΤΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ ΑΙΘΕΡΙΚΗΣ ΕΛΛΑΝΙΑΣ ΓΡΑΦΗΣ ΜΑΣ, ΕΙΝΑΙ 27 ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:

α (ΑΛΦΑ), Β, γ (ΓΑΜΑ), Δ, Ε, Ζ, Η, Θ (ΘΗΤΑ), Ι, ; (ΟΜΙΚΡΟΝ ΙΩΤΑ), [ (ΠΙ ΟΜΙΚΡΟΝ ΙΩΤΑ), ] (ΔΙΓΑΜΑ), Κ, Λ, Μ, Ν, Ξ, Ο, Π, Ρ, Σ, Τ, Υ, Φ, Χ,Ψ, ω (ΩΜΕΓΑ)


ΤΑ 3 ΤΡΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ, ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ:

(ΟΜΙΚΡΟΝ ΙΩΤΑ), [(ΠΙ ΟΜΙΚΡΟΝ ΙΩΤΑ), ] (ΔΙΓΑΜΑ)


ΑΚΟΜΗ, ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ, ΤΟ ΠΩΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝΤΑΙ, ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΔΟΜΗ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΠΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΙΔΙΟ ΚΑΙ Η Ι ΜΟΝΑΔΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΗ, ΑΛΗΘΙΝΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ! ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ! ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ!

ΟΙ ΞΕΝΙΣΤΕΣ, ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΤΗΣ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ, ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝΝΑ ΚΛΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΚΛΕΒΟΥΝ ΣΥΝΕΧΩΣ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ, ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.

ΕΤΣΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΛΥΣΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΩΝΤΑΣ ΣΥΓΧΥΣΗ ΣΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ, ΚΑΘΩΣ ΤΟΥΣ ΕΠΕΒΑΛΑΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑ. ΕΤΣΙ, ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑΥΤΙΣΤΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΤΟΥΣ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΣΩΣΤΑ.

ΚΡΑΤΩΝΤΑΣ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΠΑΝΤΑ ΔΕΣΜΙΕΣ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ, ΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΕΛΙΧΘΟΥΝ ΟΥΤΕ ΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΝ. ΔΗΛΑΔΗ, ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ ΔΕΝ ΓΕΝΝΙΟΥΝΤΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ-ΝΕΚΡΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!

ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ, Η ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΥΠΩΜΕΝΗ ΜΕ ΤΑ ΟΡΘΑ ΜΑΣ ΣΥΜΒΟΛΑ, ΜΕ ΤΑ ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΤΟΥΣ ΔΟΜΗ.  ΘΑ ΣΥΝΤΑΣΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΕΠΙΚΛΗΣΗ, ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ, ΟΠΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΜΝΕΙΑ, ΜΙΑ ΕΙΔΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΑΝΑΛΥΣΗ, ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ.
Η ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ΓΡΑΦΗ, ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Η ΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΑΝΕΛΙΞΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΣΗΣ ΤΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΟΗΤΙΚΩΝ ΔΙΕΡΓΑΣΙΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ 2 ΔΥΟ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΣΟΥ, ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΗ Η ΝΟΗΣΗ ΣΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΜΟΝΟΠΑΤΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΩΣΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΩΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ.

ΕΔΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ, ΟΤΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΟΥ.
Ο,ΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ, ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΣΟΥ: ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΠΟΥ ΘΑΣΚΕΦΤΕΙΣ ΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΙ, ΒΑΣΕΙ ΤΩΝ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ, ΤΩΝ ΟΡΚΩΝ - ΝΟΜΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΟΥ, ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΟΠΟΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΓΕΝΝΗΜΑ, ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ, ΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΘΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΩΔΙΚΟΥΣ. ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΕΝΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΣΟΥ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΗΣΗ ΣΟΥ, ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΚΩΔΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΟΙ.

ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙ ΓΕΛΟΙΟΥΣ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΕΣ, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΚΑΙ ΣΕΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΑΔΙΕΞΟΔΟ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΕ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ.

ΚΑΤΟΠΙΝ, ΓΕΜΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΣ, ΟΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΧΩΡΟ ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ. ΓΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ, ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΛΕΣ: «ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ, ΤΑ ΞΕΡΩ».

ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΕΜΜΟΝΗ: «ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΞΕΡΩ, ΕΓΩ ΤΑ ΞΕΡΩ... ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΕΜΕΝΑ... ΦΥΓΕΤΕ ΟΛΟΙ, ΕΓΩ ΤΑ ΞΕΡΩ ΟΛΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ... ΤΑ ΞΕΡΩ... ΤΕΛΟΣ». ΟΠΟΤΕ, ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ.

Η ΜΝΗΜΗ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΚΑΤΩΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΑ, ΜΗΝ ΜΠΟΡΩΝΤΑΣ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΣΟΥ, ΩΣ ΖΩΟΝ ΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΩΣ ΕΝΛΟΓΟ ΟΝ, ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΕΝΛΟΓΟ ΟΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΖΩΩΝ, ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΤΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ ΣΟΥ, ΠΟΣΟ ΜΑΛΛΟΝ ΤΗΣ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗΣ ΣΟΥ.
ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΦΑΝΕΡΩΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ. ΔΗΛΑΔΗ, ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ, ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΑΡΧΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ, ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΑΝΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ, ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ.

ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ, Η ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΜΑΙΑΝΔΡΟΣ ΓΡΑΦΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΜΙΑ ΑΝΕΛΙΚΤΙΚΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ, ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΑΣ. ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΑΠΟΤΥΠΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΟΗΣΗ ΜΑΣ. ΑΥΤΗ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΓΡΑΦΗ!

ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, ΠΕΡΝΑΜΕ ΣΤΟΝ ΑΟΡΑΤΟ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ. ΚΑΙΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΝΟΥΜΕ ΜΟΡΦΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΣΧΗΜΑΤΟΠΟΙΟΥΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΚΤΕΛΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΥΛΙΚΟ ΜΑΣ ΚΟΣΜΟ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΤΟ ΑΟΡΑΤΟ ΚΟΣΜΟ. ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ.


Η ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ 

ΤΗΣ ΕΛΕΦΘΕΡΙΑΣ ΣΟΥ

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙΣ Ε.ΣΥ. ΚΑΙ ΜΟΝΟ Ε.ΣΥ.


ΑΝΑΛΥΣΗ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΑΣΗ

600 ΚΟΣΜΟΠΟΛΙΤΕΙΩΝ...


ΕΝΑ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΥΗΣΗΣ ΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΗΡΘΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ. ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΤΗΣ ΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ, ΤΟΥ ΣΚΟΠΟΥ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΜΥΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΟΙ ΑΠΟΣΤΑΤΕΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΡΑΤΟΥΝ ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΓΕΙ ΠΟΤΕ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΗΘΑΡΓΟ ΤΗΣ ΑΜΑΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ.
ΜΕΛΕΤΩΝΤΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΕΡΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ, ΝΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΟΛΙΚΟ ΠΑΡΩΝ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΩΝ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΠΑΝΙΕΡΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΘΕΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΑΛΦΑ.

ΙΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ
ΤΗΛ:2168009810 ΚΙΝ: 6909969698
www.kosmotheasi.com

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ:


ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ:


ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΟ SITE ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ:


ΑΙΘΕΡΙΚΗ ΓΡΑΦΗ: https://www.aitherikigrafi.gr/



Η ΕΞΟΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΗΘΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ...

Η ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΘΥΜΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΓΕΝΩΝ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ, Ο ΑΦΑΝΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΝ ΟΤΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΠΙΘΥΜΙΑΣ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ ΔΙΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΝ ΤΗ ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥΣ ΞΕΚΙΝΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΨΙΜΟ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΤΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΑΝΙΩΝ ΓΡΑΦΙΚΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΩΝ, ΜΕ ΑΓΝΩΣΤΟΥΣ «ΠΕΖΗΣ» ΓΡΑΦΗΣ (ΜΙΚΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ). Η ΒΙΑ ΕΠΕΦΕΡΕ ΤΟ ΦΟΒΟ, Ο ΦΟΒΟΣ ΤΗ ΛΗΘΗ ΚΑΙ Η ΛΗΘΗ ΤΗΝ ΑΠΟΞΕΝΩΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΛΗΞΙΑΡΧΕΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥ (ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ) ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ. 
 Η "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" ΑΝΑΣΥΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΛΗΘΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟ, ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΩΣ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ.


 



Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: http://politikosforeas.e-sy.gr/

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://alfeiospotamos.gr/?p=17627&fbclid=IwAR0Gp8oBFLZMKFxP-BX9XVkJoaypTWM6qVisZAnUDT6VS2exyH6AD66egl0

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: https://alfeiospotamos.gr/?p=18373&fbclid=IwAR3MIGX5ZYjyVlzuvEjUdX-lQ5qL4TT0O7DNhwjrHpLd5MqTKKB5QNt4-K8

ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ: http://e-sy.gr/

ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ: http://trapeza-anatolis.oramaellas.gr/

600 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ: http://600dis.oramaellas.gr/

50 ΔΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ: http://www.endcyprusdebt.com/

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΟΜΗΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΔΗΜΩΝ: http://dimoi.oramaellas.gr/

ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ 100 ΔΙΣ Τ.Χ.Σ.: http://txs.oramaellas.gr/

ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ: https://ypomnima.artemis-sorras.gr/

ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ- Ε.ΣΥ.» http://alfeiospotamos.gr/?p=11184

Ε.ΣΥ.  ΕΙΔΗΣΕΙΣ: https://www.e-synews.gr/wp/


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου